Τα έγγραφα και στοιχεία που παρουσιάσαμε στο Δημοτικό Συμβούλιο της 11 Οκτωβρίου 2022
Να θυμίσουμε ότι χάρις σε συνεχείς αγώνες, δεν έχει εγκατασταθεί κανένας ΑΣΠΗΕ στον τέως Καποδιστριακό Δήμο Κύμης (ομοίως σώθηκε από την ΛΑΡΚΟ), ότι κόπηκαν οι 2 α/γ δίπλα στο Ηφαίστειο του Οξυλίθου, ότι σταμάτησε το αιολικό γύρω από την Ι. Μ. Αγ. Χαραλάμπους Λευκών κα. Προσθέτουμε εδώ την υπάρχουσα από το 2009 απόφαση του δήμου Κύμης για απαγόρευση εγκατάστασης θαλάσσιου αιολικού στον κόλπο της Κύμης και την διαφαινόμενη προστασία μέρους των σπηλαίων των βουνών μας και του ποταμού Μανικιάτη, από τα κατά τ΄ άλλα ανεπαρκέστατες και επικίνδυνες ΕΠΜ (Ειδ. Περ/κές Μελέτες).
Ποσό ανταποδοτικών για κάθε κάτοικο της Αμαρύνθου, από το Αιολικό της ΤΕΡΝΑ στο Σερβούνι: 11,35 λεπτά την ημέρα
---
Περί των χωματουργικών: παρατίθεται απόσπασμα από το κατατεθέν εκ μέρους μας Δ11 και Υπόμνημα προς το ΥΠΕΝ
ΙΑ - 4. ΕΡΓΑ ΟΔΟΠΟΙΪΑΣ – ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Λόγω του μεγέθους της περιβαλλοντικής καταστροφής, δεν μπορεί κανείς να μην διατυπώσει ένσταση στην απαράδεκτη περιγραφή / πρόθεση διαχείρισης των προϊόντων εκσκαφής του έργου.
Με βάση την ΜΠΕ, κεφ. 6.4.6 και τις Προμελέτες Οδοποιίας, τα προϊόντα εκσκαφής του έργου είναι της τάξεως των 1.500.000 Μ3 και από αυτά περίπου τα 1.000.000 Μ3 θα περισσέψουν και προορίζονται για “απόθεση σε κάποιους χώρους απόθεσης”, τους οποίους όμως ο μελετητής δεν αναφέρει στην ΜΠΕ και ούτε έχει διερευνήσει (δεν αναφέρονται στην ΜΠΕ οι χώροι απόθεσης).
Δηλαδή, χωματουργικά προϊόντα 100.000 φορτηγών! Δηλαδή, 100.000 δρομολόγια φορτηγών θα περιφέρονται σε περιοχές NATURA, σε δάση ιδιαιτέρου αισθητικού κάλλους, στην καρδιά της Εύβοιας.
Τα υπόλοιπα 500.000 Μ3 προϊόντα εκσκαφής (άλλα 50.000 δρομολόγια) 75 προορίζονται να ¨αξιοποιηθούν¨ εντός του έργου, αλλά χωρίς ελέγχους καταλληλότητας της ποιότητας των προϊόντων αυτών.
Συγκριτικά και μόνο, αναφέρουμε ότι τα προϊόντα εκσκαφής πχ της Γραμμής 4 ΜΕΤΡΟ Αθήνας, για διάνοιξη 13 Km (χλμ) υπόγειων σηράγγων, είναι της τάξεως 3.000.000 Μ3. Άρα, συγκριτικά και μόνο, το εν λόγω έργο των 68 Α/Γ παράγει προϊόντα εκσκαφής όσο το μισό ΜΕΤΡΟ της Αθήνας!
Αυτό είναι πολύ σημαντικό περιβαλλοντικό θέμα, με πολύ σημαντικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και στην περιοχή συνολικά της Κεντρικής Εύβοιας.
Τεχνικές εκθέσεις για έργα οδοποιίας
H σύνδεση του έργου με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο θα πραγματοποιηθεί με την κατασκευή δασικής οδοποιίας συνολικού μήκους 108.250,08 m (βλ. αμέσως κατωτέρω πίνακα), εκ των οποίων:
▪ Τα 59.043,26 m αποτελούν νέα διάνοιξη
▪ Τα 49.206,82 m αποτελούν βελτίωση υφιστάμενων οδών Τρακτερόδρομος εξυπηρέτησης του εσωτερικού υπόγειου δικτύου Μ.Τ. του ΑΣΠΗΕ στη θέση «ΓΚΡΑΒΕΣ».
Ο τρακτερόδρομος θα έχει συνολικό μήκος 1.889,66m.
Παρατηρήσεις
Η πραγματικότητα διαψεύδει τις μελέτες, αφού υπάρχει το προηγούμενο της Καρυστίας και πολλών άλλων περιοχών της Ελλάδας.
----------
Από αυτά που προέκυψαν μετά το Δημοτικό Συμβούλιο:
1) Το Δελτίο Τύπου που λάβαμε από τον βουλευτή Βαγ. Αποστόλου για αυτό το Δημοτικό Συμβούλιο:
12-10-2022 Αποστόλου ΔΣ Κριεζά ΑΠΕ
2) Συνάντηση στο πολιτικό γραφείο του βουλευτή της ΝΔ Σπ. Πνευματικού, 2 μελών της ΕΠΠΠΟ και του διευθυντή του γραφείου του βουλευτή.
3) Η επιστολή των 3 Δήμων της Κεντρικής Εύβοιας προς τον ΥΠΕΝ Κ. Σκρέκα
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου